חדשות

ראשי הר"י נפגשו עם נשיא המדינה: "ביצור עצמאות מערכת המשפט"

יו"ר אר"ם, יו"ר ומנכ"לית הסתדרות הרופאים נפגשו עם הנשיא הרצוג במטרה לפעול להסכמה רחבה ולמניעת קרע בעם בעקבות צעדי החקיקה

מימין, פרופ' זאב פלדמן, עו"ד לאה ופנר, נשיא המדינה יצחק הרצוג ופרופ' ציון חגי בבית הנשיא. צילום: דוברות הר"י

"יש לנו מספיק אויבים מבחוץ, אסור לנו להילחם איש ברעהו", כך אמר פרופ' ציון חגי, שנבחר בשבוע שעבר לקדנציה שנייה לראשות ההסתדרות הרפואית, לנשיא המדינה יצחק הרצוג, בפגישה שנערכה אתמול (א') בבית הנשיא.

הפגישה הוגדרה כמאמץ לפעול להסכמה רחבה ולמניעת קרע בעם ולצד פרופ' חגי השתתפו בפגישה גם יו"ר ארגון רופאי המדינה ד"ר זאב פלדמן וכן מנכ"לית ההסתדרות הרפואית, עו"ד לאה ופנר.

״הימים האחרונים מטלטלים את כולנו, גם בתוכנו הרופאים והרופאות, וזו מחובתנו להפוך כל אבן כדי להגיע להסכמות רחבות. כפי שהבהרתי בימים האחרונים, החתירה שלנו לפתרונות מוסכמים והעובדה שהר"י היא ארגון א-פוליטי, לא הופכת אותנו לנציגי האו"ם ואנחנו בוודאי לא יושבים על הגדר. אנחנו נמצאים תמיד בצד של הדמוקרטיה ושל ביצור עצמאות מערכת המשפט. אמר פרופ' חגי וסיכם: "שמחתי לשמוע כי הנשיא הרצוג מעריך מאוד את ציבור הרופאות והרופאים בישראל על עבודתם המקצועית והמסורה".

נושאים קשורים:  הר"י,  פרופ' ציון חגי,  פרופ' זאב פלדמן,  נשיא המדינה יצחק הרצוג,  עו"ד לאה ופנר,  חדשות,  רפורמה משפטית
תגובות