חדשות

פיתוח ישראלי: הובלה מגנטית של קנבינואידים ישירות לגידול הסרטני בגוף

חברת קנאביקס, העוסקת במחקר ובפיתוח בתחום הרפואה המותאמת אישית לחולי סרטן באמצעות קנבינואידים, הגישה בקשה לרישום פטנט בארה"ב

חברת קנאביקס מתל אביב, העוסקת במחקר ובפיתוח בתחום הרפואה המותאמת אישית לחולי סרטן באמצעות קנבינואידים, הגישה בקשה לרישום פטנט בארה"ב.

החברה מפתחת טכנולוגיה חדשנית להובלת תרכובות קנבינואידים בגוף המטופל ישירות לאזורי הגידול הסרטני, וזאת בגישה בלתי פולשנית העושה שימוש בשדה מגנטי. שיטה זאת מאפשרת הובלה חיצונית ופנימית של הקנבינואידים - רכיבים פעילים, מולקולות של תרכובות כימיות, הנמצאים בקנאביס. הם אלה שאחראים לקשת הרחבה של השפעות שמקנה הצמח לצרכניו.

אייל בלן, מייסד שותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה, מסר: "התוצאות החיוביות של ניסויים שערכנו מראות כי לקנאביס תכונות אנטי-סרטניות. לפיכך, פותחה יכולת הובלה של הקנבינואידים ישירות אל הגידולים הממאירים במטרה לייצר ריכוזים גבוהים שלהם סביב הגידול. ההתאמה האישית של הטיפולים ושיגור התרופות ישירות ליעדי מטרה נמצאים כיום בחזית רפואת הסרטן".

החברה עוסקת בפיתוח פלטפורמה חדשנית למינוף כלי סריקה של תרופות ובינה מלאכותית, לצורך פיתוח טיפולים במחלת הסרטן המבוססים על קנבינואידים וכן בפיתוח שיטות לבדיקת יעילותן של תרופות בהתאמה אישית.

נושאים קשורים:  קנבינואידים,  רישום פטנט,  חדשות,  טיפול לסרטן,  חברת קנאביקס
תגובות